hela dagen

Idag så var jag i skolan som vanligt, jag vaknade 8 så jag hann tyvärr inte blogga :/ Efter skolan skulle jag egentligen åka hem till mig med nina men jag och hon bråkar nu (mycket tråkigt) så det blev inte så. Jag åkte till donken med älsklingen louise och det var kul som vanligt :):) Sen så åkte louise hem och jag drog vidare till näset för att hälsa på zhobin för att hans mormor nyss har dött :( Jag var där i typ 10min men sen så drog jag ut och åkte hem till charles som bor exakt bredvid fast på en annan gata, super najs :) Jag var där i ungefär 2 och en halv timmar och sen så kom mamma för att jag skulle hem. Det var kul, vi snackade om massa saker och så gick vi ut med kane! Hihi :):) Jag hade också dans idag som jag tänkte gå på men jag glömde av för det hände så "mycket" på samma gång!
NU SKA JAG KISSA :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0