loppmarknad :)

Jag vaknade runt 8 för att fixa mig och sen var det direkt till kviberg för att min klass skulle ha loppmarknad där. Jag ville inte gå men ni vet hur det är, man måste hjälpa sin klass, i mean i love my class...:)♥ Aja det var inte mer med det, jag stannade där med mamma tills klockan slog 12 och då drog vi för att äta. Nu är jag hemma, eller jag kom hem runt 1 och nu tänkte jag sitta och börja med lite läxa, bajs. Igår så var det ju new moon!! Asså gud vad bäst den filmen är och herregud vad jag älskar taylor lautners (jacob i filmen) mage! Fy fan vad den är fin! Ingen och inget kan slå hans mage och det är bara så det är :):)♥ Filmen var så mycket bättre än den första och jag längtar verkligen tills trean kommer ut! Varför kunde han inte bara pussa henne i denna? :o AHHHH. Kort fattat: filmen var BÄST :):)

älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0