ska ge det ett nytt försök!

Nu ska jag börja blogga, igen! Jag vet inte riktigt hur länge detta kommer vara men jag vill blogga känner jag på ngt sätt. Idag har jag inte haft skola eller jag var på en skoldag hos IHGR gymnasiet :) Det var inte riktigt hur jag trodde att det skulle vara så IHGR flyttar ner till mitt andra val än så länge och jensens flyttar upp. Efter IHGR åkte jag, louise, cathy och ramona till subway för att köpa lite kakor *MUMS* men sen kom sintan och då gick ramona och cathy. Så jag, louise och sintan gick vidare för att åka och "shoppa" det var väl helt okej :) Jag skulle egentligen velat shoppa lite mer men louise ville åka till orienthuset istället för att hjälpa sintan köpa kött, haha, så jag åkte hem och nu har jag det väl helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0