FAN FITTA FAN FAN

Det är så jag känner just nu och jag kommer känna så väldigt länge :(
Idag när jag var påväg hem från skolan med syrran, louise, iman och nina tog vi vagnen till kungsten och sen skulle vi ta bussen därifrån. Nina åkte först så sen när 90 kom hoppade vi alla andra på den och gissa vad? JAG TAPPADE MIN MOBIL I KUNGSTEN :(:(:(:( När vi var i bussen fick jag panik så jag gick av var louise syrra bodde med louise så dom väntade på mig och min syrra tills bussen kom tibax. Så jag sa hejdå till louise och hennes syrra och jag och sophie åkte tibax till kungsten för att kolla om min mobil var där. När vi kom fram ser jag sintan sittande helt ensam haha, så han hjälper mig leta lite och sen så missar han sin buss för att han är så snäll mot mig, så vi tar vagnen till stan och där säger vi hejdå för jag och sophie skulle hem och han skulle träffa sin mamma :) Jag är sjukt ledsen att jag tappat min mobil men jag har en gammal så jag behöver bara köpa ett nytt sim kort imon och det kostar bara 50kr!!! BILLIGT, och sen så får jag en ny mobil som redan är köpt på måndag ifall jag inte byter till en annan och om jag gör det måste jag nog vänta en eller två veckor igen, aja.
Saker händer och folk dör, min mobil är inte det värsta som kunde ha hänt men hur ska jag kunna leva resten av idag och lite av imon utan en mobil? :O:O:O

Tack sintan för att du hjälpte mig idag gullet! :D
Kort fattat: JAG HAR INGEN MOBIL OCH DÄRFÖR KAN JAG INTE SVARA PÅ NGN ELLER NGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0