Fuck you matte

Varför finns matte i världen? Varför behöver man just matte och inte ngt annat som är roligt i sitt liv istället! FY FAAN vad jag hatar matte! NU, NU är jag klar med matte läxa som var engentligen 10 enkla frågor. Tack vare louise bästis hjälp för vissa av frågorna kunde jag klara av att göra allt idag. Fy fan, vilken lärare ger en matte läxa som man ska göra på en dag? :s Jag suger verkligen på matte och jag börjar nästan tro att jag är dum i huvudet! Ngn som vet ngt om min matte och känner samma sak om mig? HAHA.

Kanske ngt jag borde läsa?

Kommentarer
Postat av: Stephanie

jag om nån borde läsa ... hahaah

2009-09-03 @ 21:42:43
URL: http://stephaaniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0