Hemmafru (sitter det ihop?)

Nu har jag gjort mina läxor, hjälp sophie med sina, gett oss båda mat och stoppa sophie i sängen för att hon ska sova :) Jag startar diskmaskinen och tvättmaskinen, jag har tom städat mitt rum! Mamma har nämligen åkt till tyskland för att hälsa på släkt och därför måste jag ta hand om sophie från och med idag tills på söndag - då hon kommer hem, pappa jobbar tills efter 00 också så ja, jag måste göra allt! Orkar inte det men det är inte så jobbigt och dessutom så sa mamma att jag får 500 för det, just för att jag gör ALLT hemma själv :D

Ska kolla på lite serier nu och försöka få tag på louise. Vi har gympa imon och hennes gympa skor är hemma hos mig så jag vet inte om hon kommer hit eller inte imon på morgonen. FAAAN att jag inte har en mobil :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0