INGET MER ONYTTIGT

Fy fan sara! Nu får jag skärpa mig! Jag äter onyttigt hela fucking tiden och det är absolut inte bra! För att vara helt ärlig så finns det vissa, bara vissa, dagar där jag gillar min kropp och därför vill jag inte förlora den (HAHA). Idag när vi satt i klassrummet så pekad jenny på min mage och när jag kollade såg jag att den har blivit lite större! Jag säger inte att jag är tjock eller ngt men min mage hängde över mina byxor och det såg inte snyggt ut plus att jenny skratta åt den! Men alla vet att jag kommer fortsätta äta onyttigt så vi gör såhär jag får bara dricka onyttigt och äta glass men inget mer! :D

NO MORE UNHEALTHY FOOD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0