Jag badar i bodybutter :o

Igår kväll runt 21-22 kom nina hem till mig så vi satt och snacka, kolla på true blood/kings och sen så åt vi massa gott :) Hon sov hos mig och vi vaknade runt 8 konstigt nog, men jag måste säga att det är skönt att vakna tidig! Vi kollade på mer true blood och sen så gjorde vi lite läxa då och då men vi åt massa massa onyttigt hahaha, vi borde skämmas! Haha. Hon åkte hem för ungefär en timme sen och då hoppa jag in i duschen, jag har smört mig med bodybutter och det känns som att jag badar i det, usch! :)
Mamma kom hem från tyskland med mormor idag, jag är glad :D Hon kom hem med lite gott godis och så fick jag 500 för att jag har tagit hand om ALLT när hon varit borta!!! Imon så är det skolan och jag ska börja åka buss varje morgon med sophie för mamma börjar jobba morgon. Hon ska testa det i 4månader så det kommer bli stressigt på morgonarna under dom 4månaderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0