Middag med klassen ♥

Hemma nu! Haha gud jag suger! Skulle tagit bild på outfitten idag men glömde så det blir en beskrivning :) Jag hade på mig: slitna jeans shorts, svart linne, vit/brun/bege (stav fel?) kofta, svarta pumps och smycken för att blinga till det! :)

Efter skolan stack jag, louise och iman hem till iman för att grilla, shadi och steffie kom i typ 10min också! Efter att vi hade grillat drog vi till skolan igen (runt fem) för att sälja kakor och sånt till föräldrar som skulle dit! Det var as kul idag faktist. Vi drog till en resturang efter mötet för föräldrarna så nästan hela klassen var i resturangen och föräldrarna minglade medans vi ungdomar stack ut till fotbolls planen efter att vi hade ätit. Haha, fan vad kul det var! Killarna klädde av sig och sprang runt i klasonger typ :) Har inga bilder på det, men jag har bilder från grillningen. FAN att jag  alltid glömmer kameran :(:(:(
Aja, I LOVE MY CLASS.





Kommentarer
Postat av: Stephanie

men shadie - retgus på HÖGnivå

2009-09-02 @ 20:56:31
URL: http://stephaaniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0