Persiska

Slutade 20 i 2 idag men jag har börjat i persiska, haha, så aa jag fick stanna i skolan tills 3! Hemma nu iaf och måste säga att persiskan var kul. Shadi har också börjat så det är roligare då och vi båda jobbar så himla snabbt så att det ända jag kan säga är MVG here we come!

Nu måste jag snart sminka mig lite bättre (eller mycket bättre) och sen så får jag ta och hitta ngt bra att ha på mig. Jag ska nämligen på kräftskiva hos kompisar ikväll med mamma, pappa och sophie. Det kanske låter tråkigt men det kommer vara gott och Nora kommer vara där så det blir roligare :)

Just det mamma har färgat håret mörk brunt också! Trodde det skulle bli konstigt men det är as fint! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0