Sova tidigt idag? JA

Nu är jag hemma och klockan är 20 i 11. Jag och nina snackade bara hela tiden jag var hos henne och det var as skönt. Älskar att bara sitta och snacka och nina är en sån människa som man verkligen kan snacka med. Jag har inte många vänner som man kan bara sitta och snacka med i långa perioder, kanske bara 2 stycken och dom vill jag hålla nära mig hela tiden <3

Natten är här nu som ni kanske kan se om ni tittar ut och jag orkar inte göra annat än att sova. Matte läxan får jag göra imon (fan att man ger läxa över helgen, man får inte ens göra det, eller?) innan jag åker till ljungkile så jag får hoppas att jag hinner! Ska sova nu för det finns inte så mycket mer att göra, pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0