back from school

Jag kom hem för typ en timme sen och jag har ätit mat och bytt till bekväma kläder :) Idag så blir det ingen dagens outfit bild för jag tog av mig kläderna och sen kom jag på att jag glömt att ta en bild, haha fail. Snart ska jag fortsätta med min technology essay och jag ska försöka göra klart det mesta innan jag går ut för att jogga med nelly :) Idag så skulle jag ladda upp en massa bilder ifrån klassen och skolan men stephanie var inte där idag så hon kunde inte leka paparazi (stav fel??) med mig :( Det får la bli några bilder imorgon om stephanie bestämmer sig för att resa på röven och komma! Aja, vi hörs om ett tag, pusssssss

Dagens outfit förklaring: strumpbyxor, tight tunika, lila converse och massa smycken! Jag kände mig faktiskt fin idag så det var synd att jag inte kunde komma med en bild på det hela, haha :)

Kommentarer
Postat av: khalid

saaknar dej:(..<3

2010-04-21 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0