en bra dag!

Nu är jag hemma! Efter att ha suttit och försökt att göra läxa hemma hos louise kom mamma och hämtade oss runt 2 typ och så åkte vi hem till mig, eller min mormor. Vi gjorde klart läxan, åt mat, fixa oss och sen så drog vi ut för att kolla på sintans match. Vi kom fram till ruddalen precis när matchen var slut (förlåt sintan!) och sen så åkte vi hem till sintan. Hemma hos sintan så kollade vi på film, lagade tacos och sen så pratade vi, det var faktiskt kul :)

Nu ska jag skriva min första paragraph i technology uppsatsen och sen så ska jag kolla flashforward och sova! Vi hörs imorgon med en lite bättre update kanske? Vi får väl se, pusss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0