nyttig och hälsosam

Hejhej bloggen! Jag sa att jag skulle uppdatera and here i am :)

Idag: vaknade och fixa mig, åkte till skolan, åt sushi och nu är jag hemma!

Just nu så ska jag försöka göra klart en uppsats om Carl von Linné och samtidigt så ska jag dricka grönt äckligt te! Jag och louise har nämligen lovat varandra att vara nyttiga och hälsosamma för två hela veckor och varför inte börja med lite grönt te då och då? ;)
Senare kl 8 ska jag ut och möta nelly och hennes halvsyster, vi ska jogga! Jag älskar att springa men jag gör det aldrig så nu får det fan hända något!

Dagens plus: mina kläder och sushin!
Slänger in en bild på dagens outfit senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0