ultimate frisbee

Dagens update: Vaknade och fixa mig, tog vagnen till skatås med louise och sintan, spelade ultimate frisbee tävlingar med klassen mot andra skolor och vi kom till semi final men sen åkte vi ut (det var skit kul faktiskt), åt på burger king med iman, shadi, tunde, alex, elin och adnan, åkte till stan och nu sitter jag hemma och ska börja med äcklig läxa!

Imorgon så har vi nationella i matte och jag tror verkligen att jag kommer få IG, asså jag suger på matte. Jag är skit orolig och stressad och det kommer påverka mitt jobb! SHIT.

Dagens plus:
jag vet faktiskt inte.

Jag vet att jag skulle vara nyttig men jag tog det helt fel! Man får äta allt förutom godis och läsk först och sedan kan man sluta med det. Så burger king var okej för mig att äta och jag behöver inte stressa mig över det! YAY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0