yesss

Nu är jag hemma, eller jag kom hem för typ 25min sen? Träffade nelly runt 8 för våran dagliga jogging tur och sen så snackade vi lite. Jag har gjort klart hälften av min uppsats och ska göra klart den imorgon tror jag! Är så stolt över mig själv, hahaha :)

Värsta roliga saken som hände idag var att när jag och nelly stod vid gård 8 för att snacka så kom det fram en kvinna som bara kunde engelska och hon ba "ursäkta, do you know how to speak english?" jag och nelly ba "aa" sen hon ba "my little boy just got a bike today and it got stolen, its black and red have you seen it?" vi ba ? hon fortsatte "there was a swedish middle-aged man that came and took it infront of my husband and he drove away" jag ba "yes, we saw a man rideing on a little bike, he drove past the playground" hennes man "tack så jätte mycket!!" Sen så gav hon mig hennes nummer ifall vi skulle se gubben med cykeln och sa "he is really stupid of taking that bike, my husbands gonna kill him!"  och sen så hoppade alla in i bilen och innan kvinnan ens kunde sätta sig och stänga dörren flög bilen förbi lekplatsen! HAHA. Det var skit kul speciellt för att vi hade sett mannen som tog cykeln typ! Och bilen var verkligen cp! Mannen bara körde tvärs över kullen som var mitt i lekplatsen hahahaha! :D

GODNATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0