18min

Back!
Eller jag kom hem runt 8. Först så gick jag till nk för att träffa louise, sintan var också där så vi drog till hemköp och sen donken (jag vet, alltid donken -,-). Louise syster alexandra kom sen och då stack vi till solariet, sintan stack hem, han solade inte! Det blev inget sko letande men det kan ju alltid hända imorgon, men jag måste säga att det var värt det för jag har aldrig sett bättre solarium!! Jag solade i 18min och sen så kan man se resultat!! TVÄR BRA, GÅ DIT!! Det ligger ngnstans i vasa och det är lyx säger jag bara, relax mode i grejerna med radio som man kan höja, sänka och ändra kanal på! Det är dyrt men med tanke på resultatet så är det tvär bra och sååååå värt det. LOVE IT <3
Haha, okej jag spelar över men det var verkligen skit bra och värt pengarna, man såg skillnad direkt och louise tappade hakan för så bra blev det på både mig och henne!!! :D PUSS... sara ♥ vasa solariet!
det är det exakta stället som vi solade på!! SOLA DÄR!!!


Just det, åker ju till prag på fredag och jag har ingen resväska!! PANIK. Trodde jag hade en fast den är för liten får inte plats med mina skor i den och sen om jag trycker i dom så kommer jag inte få plats med sakerna som jag köper i prag. SHIT. Ska försöka att hitta min större resväska imorgon, annars så kommer jag drabbas av riktig panik som dödar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0