21min

Yes, då är man hemma! Idag har det varit en bra dag faktiskt, eller på ngt sätt. När jag jobbade så gjorde jag inget, jag gick runt och pratade med människorna som jobba där och sen så åt jag massa kakor och jo, jag hjälpte till att laga mat och hänga kläder men det är väl inte jobbigt så det räknas inte så mycket! Just det, jag fick stå i kassan också och det var tvär kul! :)

Solade idag igen, men denna gången tog jag det bästa solariet som finns och jag blev brunare!! :D Det var 21 hela minuter och jag blev inte alls svettig, det finns fläkt och sen kan man välja att det ska spruta vatten på en! Det ända dåliga var att det blev för hög värme så det kändes som att jag brann upp ibland, haha. Men men, vill man vara brun får man lida!! :D Just nu packar jag ner det sista för prag och shit, jag har med mig för mycket eller så har jag för lite, vi får väl reda på det när jag kommer fram dit! ;)

jag ska ta en bättre bild för er nästa gång!! ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0