24min

Back! För två timmar sen stack jag ut mot vasa för att sola med louise, fan, nu får det räcka! Jag har solat för mycket, kommer bli grå/orange snart ju! Men just nu är jag brun and i love it. Manvir ringde mig nyss och då snacka jag med alex och tunde. Dom ville komma hem till mig men jag sa att jag inte ville, för vad ska vi göra och dessutom så är mamma hemma och hon är jobbig! Nu hoppas jag bara att dom inte kommer helt random och ba "hej, hej!" det skulle vara kul men lite jobbigt tror jag haha.
Mamma kommer med mat snart, sushi, mums. Det var längesen. Annars så ska jag nog bara ta det lugnt, det var längesen jag verkligen var hemma utan några människor omkring mig. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0