back from PRAG

Hej och hå!
Jag har varit i prag med min älskade klass, åkte i fredags och kom hem idag runt 12 tiden, det var skit kul och jag ville verkligen inte komma hem. Visst det är skönt att vara hemma men det var verkligen en av dom bästa resorna för att det var med klassen liksom, vi hade det kul och man ville liksom bara inte åka hem. Imorgon är det skolavslutning och jag har haft en klump i halsen fylld med tårar att släppas ända sen jag sa hejdå till alla vid centralen. Jag älskar min klass mer än allt och det är hemskt att lämna alla och bara börja nytt. Visst det är kul och man vill börja nytt men ändå så vill man inte, eller inte jag. Samtidigt så vill jag bara gå i samma klass för resten av mitt liv men även om alla gått i samma gymnasium hade vi haft gå andra vägar senare. Det är synd att alla kanske inte kommer ses mer efter 9an och det är det som gör mig mest ledsen. Sen så finns det ju också självaste skolan och lärarna, GUD lärarna kommer jag verkligen sakna, det finns inga bättre lärare ngnstans!!! ♥


Jag älskar allt som har med min klass och skola att göra och även om man börjar om på nytt med nytt allt kommer det alltid vara dom som är min klass, lärare och skola. ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vad kul att du har börjat blogga igen! :)

Jag lovar att vara en trogen läsare haha! :D Du svara gärna på mitt meddelande på facebook också :) kram kram <3

2010-06-23 @ 13:37:52
URL: http://lovisamarkhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0