back home

Tjena mellan bena ;)
Nu är jag hemma, eller jag kom hem för typ 1 timme sen. Först så har jag varit hemma hos charles hela dagen och det var kul. Hans kompis gustav var också där så det var vi tre hela dagen. Vi åt mat, pratade och så spelade vi xbox (går det att inte spela när man är med två killar? haha :D) men det var kul för jag kunde också spela spelen! Sen så cyklade vi ner till pizzerian och köpte pizza men den skulle stänga så vi valde att sitta i ett dagis och äta upp våran pizza, yay! Sen så hämtade pappa mig runt 11 för att jag skulle åka till askim och säga hej till någon som kommit till sverige (orka!) och det ville jag verkligen inte men jag kunde inte säga nej :p Sen åkte hela familjen hem och nu sitter jag här och snackar med kompisar och lyssnar på musik!


Midsommaren 2010 var ett plus faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0