blogga igen? jag vill.

Som ni alla märkt så har det hoppat in några nya inlägg lite då och då men jag vet inte haha. Jag vill ju blogga igen men jag vet inte om det kommer hålla, kanske under sommaren bara? ;) Kollade igenom louise blogg nyss och gud vad kul det var, det fick mig att verkligen vilja blogga igen. Det bästa med hennes blogg måste vart "hej nu är jag hemma hos sara, hej jag ligger i saras säng eller hej nu sitter jag på saras soffa" haha gumman, i love u ♥
Det som har hänt när sommaren börjat är att jag varit på bio med louise, näset badet med klassen, umgåtts med louise och adnan i hammarkullen och sen bara varit lite här och där! Jag tar varje dag som den kommer, ingen idé att planera shit som kanske inte kommer hända till det exakta om ni vet vad jag menar :p
Imorgon ska jag vakna och sen ska jag kanske sola, manvir och tunde ville komma hem till mig också men det vill jag inte för det finns inget kul att göra här så jag får se till att inte vara hemma imorgon haha ;) aja, ska nog kolla serie sen sova, vi hörs imorgon, ska försöka blogga bra under sommaren. PUSS <3

ser ni min lila vägg? loving it. i finally have a new and nice house.
(konstig bild i know, men jag bryr mig inte längre ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0