igår

Igår så bloggade jag ingenting men det gör inget! Idag så har jag ingen aning om vad som ska hända men det får vi reda på snart hoppas jag. Puss så länge! ♥

Snabb update om igår: Först så åkte jag hem till min mormor med louise för att sminka oss, efter det så åkte vi in till stan runt 6 tiden för att vi skulle möta upp anna, iman, natalie, angie, shirin, nazanin, camilla och shadie för att åka till en restaurang som heter shiraz. Vi åkte dit för att fira shadie och senare efter det så åkte vi hem till henne för att fortsätta att festa men nej, så blev det inte. Louise hade nämligen sagt att hon skulle sova hos mig medan jag hade sagt att jag skulle sova hos louise men vi blev busted så min pappa kom för att hämta mig och det blev kalabalik! Det var min kväll kortfattad, jag orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0