jensen, here i come! :D - for real this time!!!!!

OMG jag är så himla glad, idag är en utav dom bästa dagarna i mitt liv!!!! :D :D :D Det finns inte ord som kan förklara hur glad jag är, jag kom in på jensen och det är bäst!!!! Louise och elin kom också in så vi kommer gå 3 till år med varandra, love love love love ♥ älskar er tjejer!
Jag kom in, jag kan inte fatta det, intagningen var 245 och jag trodde att jag hade 245 men tydligen så hade jag räknat fel så jag har bara 240. Jag började nästan gråta för att jag inte trodde att jag inte hade kommit in men shit, sen står det liksom INTAGEN!!!!  :D :D :D Antingen så var det tur eller så är jag bara bäst, vi säger att jag är bäst!!! :D (L)(L)(L)
I AM IN, JENSEN HERE I COME, LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0