kan klockan bli 4???

Shit, jag sitter hemma och har inget att göra! Jag skulle gått ut för att sola med louise men bajs "nej du måste vänta tills pappa kommer hem" säger mamma. Han ska typ prata med mig om igår och vrf jag ljög eller ngt sånt, ORKA. Det tar skit lång tid för att klockan ska bli 4!
Efter att pappa kommit och pratat med mig ska jag ut och sola med louise och sen ska vi hyra fil, köpa godis och chips och mysa! ♥ Vi ska äta sushi ikväll också *MUMS* och sen ska vi måla naglar och snacka! En riktig tjejkväll! YAY, det behöver vi ju! ;D
igår kvälls outfit!
body: NEW YORKER, kjol: ZARA, halsband: H&M, armband: SISTERS, ring: MAMMA
haha jag höll på att ramla när jag tog bilden! :p
älskar min kjol ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0