midsommar

Godmorgon people!
Idag är det midsommar och det lär nog vara den tråkigaste midsommaren ever! Förra året barnvaktade jag och sen så åkte jag till bohult med louise och det var faktiskt kul men detta året, nej. Först på förmiddagen ska jag kanske åka och fika med elin (det är inte säkert) och senare under dagen så trodde jag att jag skulle vara med louise men hon ska vara med ngn annan tror jag så då sa mamma att jag kunde åka med familjen på en sån här "midsommar fest" men det vill jag inte. Bajs tråkigt!
Aja, vi får se vad som händer, jag hatar när allt måste ändras i sista minuten haha. Nu ska jag äta frukost och sen börja fixa mig i guess. Puss ♥
GLAD MIDSOMMAR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0