panik

Sitter och snackar med stephanie. Vi snackar om prag, pengar och skor och det var då det slog mig, jag har inga skor för avslutningen. VAD FAN SKA JAG GÖRA? :o Först så brydde jag mig inte så mycket men shit. Inga skor alls! Man måste ha skor. Pumps. Nya. Snygga. Heta. Pumps. Det gör så att hela outfitten säger "titta på mig, jag är skitfin idag!!!". Haha, vi alla vet hur jag överdriver men benen blir liksom så mycket snyggare i klackar, pumps. Jag måste leta på torsdag och om jag inte hittar ngt ska jag leta som faaaan i prag, annars så får det bli låga sandaler (hade det förra året :() eller gamla pumps :(. fuck, i am screwed, i feel it...

Ska ladda upp bilder från rörvik på facebook innan stephanie dödar mig och sen så ska jag nog sova. Jag har snart packat klart men ändå är jag inte riktigt klar och guess what jag ska shoppa i prag och jag har inte plats i min väska alls snart, hur ska jag få plats med mer och shoppingen tillbaka? Får väl ta och köpa en resväska där om ngt problem uppstår!!! :o (aa)
har inga bilder, det får bli gamla :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0