prao - dag 1

Jag jobbar från 10-4 och det är skit mycket tycker jag!! Det är typ som en vanlig skoldag så det är väl en normal tid för mig men jag fattar inte hur trögt det kan gå!! Först så kom jag fram och då så skulle jag hänga kläder, fixa skor och väskor och det gjorde jag sen när jag kollade på klockan var den typ 11. Shit en timme gick så trögt asså men sen så började jag med böckerna och det var hemskt! Jag fixade säkert över 1.000.000 böcker och stoppa in dom perfekt och i ordning i flera bokhyllor och det gick snabbt först, sen åt jag mat och sen när jag kolla klockan var den liksom halv 2 och då tänkte jag shit jag är klar snart. Men sen när det började närma sig 3 så gick allt så långsamt och jag hata det!!! Det ska gå snabbt och det ska vara WOW annars så dör jag. Hoppas att jag får göra ngt roligare imorgon annars kanske jag tar livet av mig..haha.

Jag hitta inte min rosa resväska och det gjorde mig ledsen för jag hade ingen resväska alls då. Så mamma hämtade mig och sen så åkte vi och köpte en resväska! Haha, onödigt när jag har en men om man inte hittar den så måste man liksom. Den är röd och inte alls rosa. Men jag gillar den och jag känner att den kommer bli riktigt bra! ;) Nu måste jag bara orka packa, det borde inte vara så jobbigt men det är jävligt svårt, vad ska man ha med sig liksom? Det kommer säkert bli hela garderoben haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0