prao - dag 2

Jag har inte alls gjort mycket jobb idag. Jag städade lite hyllor sen så åt jag bulle och snacka i typ 2 timmar, sen satte jag på priser på typ 5 mattor och sen så snackade jag lite mer med en tjej som heter Victoria som också jobbar där med mig och sen blev det mat och efter det så plockade jag undan leksaker. Det var min dag och det gick faktiskt ganska så snabbt även om den var lite si sådär! Jag fick lära mig mycket om olika människor som jobbar där och tro mig det är skit intressant! En av dom som jobbar där äger holiday resorts i indien och han har hus i 4 olika länder (stora villor) och sen så har han träffat johnny depp och brad pitt för dom skulle stanna i hans resort. SHIT. Det låter inte trovärdigt men jag svär på allt att det är sant!! :)

Idag regnade det hela dagen. I hate it. Jag känner mig så ful och äcklig när det regnar, jag såg tom emo ut idag haha. Jag hade gråa strumpbyxor, en cool svart/grå tunika och sen lila converse med svart runt ögonen för jag inte tvätta bort sminket bra. HAHA lyckat. Dagens outfit kommer senare! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0