prao vecka

Idag så börjar prao veckan och sen på fredag åker alla vi i nian till prag (LÄNGTAR!). Jag ska praoa hos kompisars second hand butik detta året och det känns super chill! :D Jag har ledigt idag och sen på fredag har jag halvdag (för vi ska åka) och sen så på torsdag kanske jag också kommer senare eller får ledigt för att deras son har avslutning! :D YAY ME! ;)
Idag så har jag vaknat, fixat mig och sen åkt till kära jenny! Hon praoar på en sallads bar typ och när jag kom in såg hon skit stressad ut haha. Efter det så åkte jag hem och snart så ska jag fixa mig lite mera och dra iväg till stan för att kolla skor och sola med louise!! Hoppas på att bli brun för skolavslutningen... (A) :D
bilden är konstig på ngt sätt, men det fick bli en snabb bild som jag nyss tog!
bild på dagens outfit kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0