sista dagen :(

Igår var det sista dagen i skolan för oss i 9an, sen blir det prao och prag. Jag älskar verkligen att vi ska till prag och jag tror att det kommer bli skitkul!,Men samtidigt så är jag så himla ledsen, sista dagen, sista dagen vi alla är en hel klass liksom. Eller vi kommer ju alltid att kunna träffas alla och ha skoj och sånt men vi kommer inte vara den klassen liksom, jag kommer verkligen inte glömma någon, alla finns i mitt hjärta och jag menar det verkligen när jag säger att jag älskar alla i min klass, ni är bäst och underbarast! ♥
Igår hade vi bal och det var skitkul, synd att inte alla kunde komma bara, man har det bara en gång i nian liksom. Men ja, som sagt så var det kul och värt det, jag dansade så att mina fötter dog i klackarna och det var första gången jag inte behövde  byta skor under hela kvällen!! *STOLT* (a) Bilder finns på den andra datorn så jag kan inte lägga upp några nu, men mina vänner som läser detta kan ju alltid kolla facebook! :D
PUSS, love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0