10.000kr

Bara för att min skolan vann 10.000kr idag!!! Hahaha, i söndags så sprang typ 11 elever (och jag) göteborgs mellan varvet och vi alla sprang hela 5.1km utan att stanna och just därför så vann vi 10.000kr till våran klass! :D Snacka om att vi blev glada! Vi behövde verkligen pengarna för att kunna ha en middag efter avslutningen och vi fick dom!! hahaha... jag har inte så mycket att säga, eller jo jag har typ inga läxor kvar och imorgon har vi sports day! YAYAYAYAYA...GO GREEN TEAM! :D Jag är i det gröna laget och dom är BÄST! Vi har vunnit mest gånger och även om vi inte vinner iår (vilket jag hoppas att vi gör) så kommer vi fortfarande leda, så egentligen så leder vi vilket som :D
PUSSSSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0