4 dagar sen, tror jag :p

Yay! Jag bloggar nu, idag och det var sist 4 dagar sen jag bloggade (tror jag) och det är väl helt okej med tanke på hur länge det brukade vara tills jag började igen! Men när man sitter hemma och bara pluggar och lyssnar på musik så finns det inte så mycket mer att göra så vrf inte blogga? :p

Det är fredag och jag pluggar - tro det eller ej! Det gillar vi inte men om man måste så måste man. Detta är sista helgen med plugg och sen blir det liksom slappt i skolan, yayyayaya! Eller jag tror det iaf... Jag vet att jag skrev att pass out var min absolut favorit låt men helt ärlig så älskar jag nog airplanes först och sen kommer pass out. Airplanes är liksom underbar! haha.. :)

Jag orkar inte ta massa bilder för bloggen för det finns liksom inte tid, men solen har kommit fram och man kan gå runt barbent och man börjar liksom må bättre än förut pågrund av vädret! YAY till vädret asså, haha..Nu ska jag fortsätta läsa min bok så att jag kan skriva en bok grej imorgon! PUSS hörs senare ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0