LÅNGT INLÄGG...typ haha.

Hejhej!
Jag har inte orkat blogga så nu tänker jag bara blogga lite när jag känner för det :) Vi har as mycket läxa och jag tror att jag dör! Jag ligger efter och det suger för jag är skit stressad!
Igår så skulle jag, shadie, stephanie, nelly, tunde och alex på jam i tyrålen men när vi kom fram så var det skit tråkigt och ingen kunde dansa sådär as bra ni vet, haha. Så jag, alex, shadie, stephanie och tunde stack ut, nelly stannade kvar för hennes andra kompisar var där, men iaf så vi andra drog vidare ut som jag sa för att alex sa att han var hungrig. När vi kom fram till vagnen så fick vi reda på att alex inte alls var hungrig utan att han egentligen skulle på bio och att han bara ville få ut oss från det skit stället haha, så vi drog med honom till torget och sen när han skulle dra så stanna vi kvar och funderade på vart vi skulle. Vi hoppa på en vagn och gick av nästa hållplats och sen fick stephanie behovet att baka kakor så vi drog hem till shadie för att göra det haha (DOM BLEV SKIT). Vi var hemma hos shadie och snacka, kolla tv m.m. och sen så gick jag hem. Jag visste inte vart jag skulle, jag bara gick i mörkret ensam och snackade i tele haha men jag hittade fram till slut och då när jag kom hem gick jag typ och la mig på direkten :p
Idag har varit en skit dag, läxa som jag inte orkat göra klart även om jag ligger efter och skit väder. Om bara vädret skulle bli bättre så kanske man skulle orka med mera i livet, haha. Det är varmt men det regnar liksom... Det där om assistent i förra inlägget sket sig haha, iman fick för sig att det skulle fungera men titta vad som hände, så jag ska uppdatera när jag känner för det utan assistent - förhoppningsvis mer än 1 gång per dag ;)
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0