mysig dag på stan

Nu är jag hemma och ska knarka serien hellcats. BIG LOVE. Jag åkte in till stan och det var helt sjukt! Så himla många protestanter (heter det så?) och polisbilar ÖVERALLT! Det såg ut som att någon skulle bomba ner hela staden och det var därför alla poliser hade kommit men nej, så var det inte.. hahah. Människor stod och skrek och protesterade att rasisterna skulle bort från göteborg på ena sidan kungsport samtidigt som sverigedemokraterna stod på den andra och skrek att dom skulle "skapa en bättre plats", "we shall make sweden better!!" var något dom skrek ut! Hahaha fett kul, men skapar ett inlägg om det senare ;)
Jag och louise köpte glass och burger king och så satt vi och snackade, det var as mysigt och trevligt, kärlek ♥ Sedan efter det så gick vi runt lite i stan och då träffade vi en klasskompis som heter felah, han är så gööölliiig!! Sen åkte vi hem för att hon skulle knarka hellcats och jag skulle knarka hellcats!
jag kan inte ta en enda seriös bild men lyckades tillslut! ser dock stel ut...

Kommentarer
Postat av: louise

CHEEERS

2011-04-10 @ 19:04:07
URL: http://louiisenyberg.blogg.se/
Postat av: soffan bror

UPPDATERA MDFKA <3

2011-04-12 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0