sofia darling

Tja! Jag har inte orkat uppdatera men sen såg jag att sofia hade kommenterat att jag borde uppdatera och då tänkte jag, why not? ;)
Jag orkar inte skapa ett inlägg om protestanterna för det är bara jobbigt så vi skiter i det hahah. Igår gjorde jag inte så mycket jag hade skola, åt mat, gymma och sen träffade jag creepa. Vi köpte godis och pratade och sen åkte jag hem! Idag har jag inte heller gjort så mycket. Skola, mat och sen avslutade vi skolan med en hemsk gympa lektion i skatås. Det regnade som om det vore hästar som föll ner och man blev så blöt och äcklig!!! Usch.
Nu är jag hemma och har precis ätit mat, det var as gott... jag ska kolla klart på sista avsnittet av hellcats och sen ska jag börja packa! Det är helt sjukt underbart att tiden går fort ibland, imorgon åker jag till rom med älskade louise!!!! :D:D:D♥♥♥
Sofia darling var detta en bra update? I sure hope so, cause it was for you babe! Jag ska försöka skärpa mig och uppdatera, jag lovar dig det sofia! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0