sucker punch

Tunde kom hem till mig runt 5 och sen var vi här medan jag fixade mig. Vi tog bussen in till stan så bestämde vi oss för att äta på BK (det är äkta kärlek) och efter det så gick vi till bion för att kolla läget. Vi träffade iman i bion och så stod vi och snacka lite men sen bestämde vi oss för att köpa biljetter. Adnan sa att han ville hänga med så vi köpte 3 biljetter för att se sucker punch. DEN VAR SÅ JÄVLA KONSTIG!!! Filmen var inte sämst men den var inte bra direkt. Först fattade man ingenting och sen när man fattade så var allt så himla skevt och konstigt. Hahaha... jag rekommenderar att ni skippar sucker punch!
Overall så har dagen varit bra och mysig, kärlek till mina vänner ♥
jag tycker att huvudkaraktären i filmen är fin och söt på något sätt, hon ser annorlunda ut! gillas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0